یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رژیم صهیونیستی قصد دارد با قدرت گرفتن حماس در نوار غزه این منطقه را بیش از پیش در انزوا قرار دهد

خبرگزاری آلمان از تل آویو گزارش داد، رادیو رژیم صهیونیستی یکشنبه 27 خرداد به نقل از منابع عالی‌رتبه نظامی اعلام کرد که این رژیم قصد دارد وضعیتی را ایجاد کند که در آن حماس امکان وجود نداشته باشد.
رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند هدفش از این اقدام جلوگیری از قاچاق اسلحه و مهمات و همچنین انتقال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی و پول به این منطقه فلسطینی‌نشین جلوگیری کند. در همین حال قرار نیست گفت‌وگویی با نمایندگان حماس مادامی که حق حیات رژیم صهیونیستی را رد کنند، انجام گیرد.
روزنامه انگلیسی «ساندی تایمز» نیز گزارش داد که ایهود باراک، وزیر جنگ آینده رژیم صهیونیستی در نظر دارد حمله‌ای نظامی را علیه حماس در نوار غزه انجام دهد. این حمله شامل 20 هزار سرباز می‌شود و هدف از آن این است که واحدهای مبارز حماس را ظرف مدت کوتاهی نابود کند.
بر اساس این گزارش، این طرح در صورتی اجرایی خواهد شد که حملات موشکی به اسراییل از نوار غزه ادامه یابد یا حماس حملات استشهادی جدیدی را در اسراییل انجام دهد. رژیم صهیونیستی وجود یک «حماسستان» متخاصم را در کنار خود تحمل نمی‌کند.
یک سخنگوی وزارت جنگ رژیم صیهونیستی امروز اعلام کرد که نمی‌توان به این گزارش واکنش نشان داد. باراک تازه روز دوشنبه به عنوان وزیر جنگ در برابر پارلمان قرار می‌گیرد.
از سوی دیگر پس از آن که حماس کنترل نوار غزه را بر عهده گرفت، شرکت عامل دور آلون، عرضه بنزین در جایگاه‌های بنزین را در مناطق فلسطینی‌نشین متوقف کرد.
کد خبر 24497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز